wtorek, 2 maja 2017

Aloha!
Tym razem przywitam się z Wami tym jakże hawajskim akcentem. Powód tego jest wyjątkowo prosty: świat pokemonów pożeglował sobie w stronę słonecznego regionu Alola. Śmieszna sprawa, z tym nowym miejscem, mam wrażenie że, jest to pierwszy tak jasno sprecyzowany region pod względem geograficznym. Wydaję mi się, że jest to niesamowicie interesująca sprawa. Od razu nasuwa się pytanie: co będzie dalej? Klimat pustynny, arktyczny czy może polecimy w kosmos? Czas pokaże. Tak czy inaczej, nie ma co za bardzo wybiegać w przyszłość, siódma generacja jest jeszcze świeżym tworem. Wraz z nową odsłoną gry na Game Boy'a (czy jak to się powinno mówić Nindendo DS) pojawiła się kolejna część przygód Asha oraz (co dla mnie jest najważniejsze) nowy set do karcianki. Niestety jak na razie dodatek Sun & Moon nie rozpieszcza mnie dobrymi pullami... Ale już za kilka dni wychodzi dodatek Rise of the Guardians, którym jestem zachwycony. Pominę trochę dodatkowe mechaniki które zostały wprowadzone, ale o artach muszę wspomnieć. Są naprawdę świetnie dopracowane i w niektórych przypadkach są po prostu urzekające. Ciężko mi przypomnieć sobie dodatek który tak mi się podobał (no może dodatki z setu Neo). Ale do rzeczy. Na zdjęciu przed Wami znajduję się Zygarde Full Form Pin Collection czyli jeden z pierwszych takich produktów z serii Sun & Moon. Sama zawartość boosterów (2x S&M i Fates Collide), nie była oszałamiająca (Promka w sumie też nie jest zbyt ciekawa), ale przypinka jest bycza i to właśnie dla niej warto było zakupić ten box. Z mojej strony to na dzisiaj wszystko.
 Trzymajcie się    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz